Black Friday 2018 w Biedronce. Promocje na Black Friday w Biedronce

Black Friday w Biedronce rozpoczyna się w piątek 23 listopada i potrwa do niedzieli - 25 listopada. Czy w Biedronce będą specjalne zniżki i promocje w Black Friday? Przeceny będą przez cały weekend. Biedronka przygotowała, że w Black Weekend (23-25 listopada) na klientów czeka wielka akcja promocyjna. Sprawdźcie szczegóły.

Black Friday 2018 w Biedronce: zniżki, promocje

Biedronka podczas Black Weekendu (Black Friday) oferuje swoim klientom obniżki na ubrania. Warunkiem uzyskania 50 proc. rabatu jest kupno dwóch wybranych produktów z kategorii odzież i obuwie.

Black Friday 2018 w Biedronce: promocja od 23 listopada do 25 listopada 2018

Akcja Promocyjna we wszystkich sklepach Biedronki prowadzona jest od 23 listopada do 25 listopada 2018 roku, jednak nie dłużej niż do wyczerpania zapasów produktów.

W akcji na Black Friday 2018 w Biedronce w promocji będzie dostępnych aż... 2,8 tysiące produktów.

Black Friday w Biedronce [LISTA PRODUKTÓW]

  • Buty zimowe dziecięce
  • Komplet zimowy dziecięcy
  • Kurtka dziecięca ocieplana
  • Kombinezon niemowlęcy
  • Skarpety head
  • Botki skórzane damskie
  • Buty zimowe męskie
  • Bokserki męskie head
  • Rękawiczki zamszowe
  • Polar sportowy damski lub męski
  • Kurtka damska lub męska

Black Friday 2018: coraz więcej sklepów przyłącza się do akcji

Black Friday to święto zniżek, rabatów i promocji, odbywające się w pierwszy piątek po Dniu Dziękczynienia, symbolicznie rozpoczynające świąteczny sezon zakupowy. Właśnie podczas tej amerykańskiej tradycji klienci wydają miliardy dolarów na przecenione towary. A z roku na rok Black Friday zyskuje coraz większą popularność na całym świecie.

Z analizy Cloud Technologies wynika, że łowcy okazji szukają wyprzedaży głównie w godzinach popołudniowych (ponad 32 proc. ruchu od 18 do 23) - po pracy czy szkole, co pokrywa się z czasem spędzanym przez przeciętnych użytkowników internetu. Choć warto zwrócić uwagę, że wyraźne ożywienie następuje również po północy, do około 2 w nocy.

Black Friday to wydarzenie sprzedażowe, którego popularność każdego roku rośnie. Klienci mają coraz większą świadomość, jak wiele mogą zaoszczędzić korzystając ze zniżek, które oferowane są nie tylko w piątek, ale często przez cały weekend aż do poniedziałku nazywanego Cyber Monday. Firmy natomiast właśnie na ten okres planują wzmożone aktywności marketingowe. W tym roku gorączka zakupów przypada na 23 listopada

Black Friday to zwyczaj zakupowy, który dotarł do Europy ze Stanów Zjednoczonych. Za oceanem tradycją stało się, że pierwszy piątek po Święcie Dziękczynienia to dzień, w którym Amerykanie tłumnie ruszają już na przedświąteczne zakupy. Co ciekawe to zakupowe szaleństwo nie kończy się tylko na piątku, a przenosi również na kolejne dni weekendu, a nawet wydłuża się do tzw. Cyber Monday, gdyż właśnie w poniedziałek, po Black Friday, spodziewane są największe promocje w sklepach internetowych.

Sprzedawcy liczą na rekordowe zyski z Czarnego Piątku (sama nazwa ma swój początek w czarnym kolorze atramentu, jakim księgowi w USA zapisywali zyski - czerwony oznaczał straty) oraz następujących po nim dni kolejnych. Klasyczne obniżki cen, darmowa wysyłka towaru, gratisy, rabaty na kolejne zakupy to najpopularniejsze sposoby, jakim sprzedawcy próbują nakłonić klientów do zakupów. Polacy chętnie korzystają z takich promocji, co potwierdza fakt, że w ostatnim roku aż 79 proc. z nas wykorzystało obniżkę ceny do zakupienia produktu (dane z raportu dot. badania „Promocje lubiane mimo wad” wykonanego w 2017 r. przez instytut ARC Rynek i Opinia). Co natomiast zrobić, żeby klient z tej promocji skorzystał właśnie w konkretnym sklepie? Trzeba odpowiednio do niego dotrzeć i go przekonać.

Wideo

Redakcja

  • Gazeta Krakowska
Więcej na temat:

Komentarze

Liczba znaków do wpisania:  4000/4000

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Jeśli uważasz, że któryś z komentarzy łamie regulamin, to wyślij nam link do tego artykułu na pomoc@naszemiasto.pl

Wybrane dla Ciebie

Powiązane

Więcej na temat:

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, wyłącz Adblock na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3